Uruchomienie systemu OSF – składanie wniosków o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego lub specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUBi)
dodano: 10.06.2020Od 8 czerwca 2020 r. w systemie OSF można składać wnioski o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego (SPUB) lub specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUBi)
Termin na składanie wniosków upływa 31 sierpnia 2020 r.
Aby złożyć wniosek o przyznanie dotacji, należy:
- wypełnić i wysłać formularz w systemie OSF,
- wygenerować w systemie „wersję dla Ministerstwa” – obejmuje ona wyłącznie część A wniosku, zawierającą informację, o jaką dotację ubiega się Wnioskodawca, oświadczenie kierownika podmiotu o zgodności danych podanych w systemie OSF ze stanem faktycznym i prawnym.
Wygenerowaną część A wniosku („wersja dla Ministerstwa”) należy opatrzyć podpisem zaufanym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym Kierownika wnioskodawcy lub osoby przez niego upoważnionej i wysłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej ministra: /MNISW/SkrytkaESP albo wydrukować, a następnie podpisać i przesłać na adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego; ul. Wspólna 1/3; 00-529 Warszawa.
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie kryteriów i trybu przyznawania środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego lub specjalnej infrastruktury informatycznej znajduje się pod adresem: http://dziennikustaw.gov.pl/D2019000089301.pdf